Etiketter

, , , , , , , , , , ,

idag är ja hemma oxå ……….. o de är alltid skönast tycker jag när den andra lediga dagen kommer efter att ha jobbet en intensiv helg :)  idag känner jag mig avslappnad och har sovit förvånansvärt bra inatt och de känns bra i hela kroppen ………. visst har jag ont i kroppen men de känns inte så mycket ………..

20170609_170925_resized.jpg

tänker städa lite idag och laga mat men tänker oxå ta de i lagom fart så att jag inte har en dålig dag imorgon ……… först promenad med moby o sen en fixade jag en go frukost efter de :) vid 10 tiden kom vaktmästare hit ……… mitt handtag till altandörren byttes ut, fick en ny toasits som jag suttit söner *blink, blink* och badkaret åkte ut ……… de är märkligt men när jag duschar på morgonen så är de inga problem att stiga i badkaret men att komma ur det ……… som ett jävla helvetes smärtutbrott, så himla ont gör de :(  nää, de blir inget badkar för mig ……. tänkte att kunde vara skönt att bada när de är kallt ute men de får vara ……… inte värt smärtan varje morgon när jag duschat :(

införskaffat mig ett nytt duschdraperi och stång och storstädat mitt badrum ……. bara köpa lite nya handdukar och lite småfix så är jag supernöjd :)  håller på att laga mat ……… idag blir de kycklingsticks som är friterade och blomkålsgratäng :)  se om döttrarna godkänner maten idag …………… lite nytt på menyn skadar inte !!!

20170725_220159_resized

på kvällen hängde jag tvätt och strök lite av allt jag tvättat igår och idag …………… tillsammans med ett glas vin *blink*  hoppa jag ner i soffan …… ska jobba imorgon så de blir bara ett glas men de är gott att avsluta kvällen i lugn och ro i soffan :)

 

