Etiketter

, , , , , , , , , ,

har haft tre långa och ganska intensiva dagar på jobbet och framför allt så väldigt tidiga morgnar. tycker om när de är mycket att göra men idag är jag trött fast jag har sovit gott, bästa nattsömnen på väldigt länge :)   tänker ta de ganska lugnt idag, kan hända att jag får jobba lite extra ikväll eller imorgon men de är helt ok :)

de sista två veckorna har lilla jag och allt runtomkring mig fått en helt ny mening med livet  :)  känns mer än helt underbart att vara kär ……….. så där riktigt kär, att fjärilarna flyger i magen och att jag blir svettig när han ringer :)  vi chattar och pratar i telefon så mycket de bara går ………… och förhoppningsvis blir de 1 vecka tillsammans alldeles snart ………… kommer förmodligen inte kunna hålla mig utan att berätta men försöker avvakta lite …….. behöver få lite perspektiv på de hela då de inte är helt problemfritt ………. men denna underbara känsla  — kan det vara så att de är min tur, åtminstone lite min tur :)

images (1)

vid 11 tiden körde jag Y till sjukgymnasten och sen var vi och gjorde lite ärenden. Kappahl, banken, rusta och till sist djuraffären för lite inköp av vovvemat :)  nu har jag lagat lite mat och ätit middag och snart blir de iväg till jobbet för att jobba lite extra. det var denna dagen de :)

