Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

idag är jag LEDIG …. skulle haft min fina vecka med långt ledigt veckoslut men så blev de inte …….. ja, jag kunde sagt nej men nu gjorde jag inte det :)  har jobbat extra torsdag, fredag och lördag !!!  men idag ska jag vara hemma och jag började med att sova till halv 11 ….. men sen var jag uppe halva natten oxå :)  tillbringade några natt timmar med rogivande och välgörande småprat om allt mellan himmel och jord och jag bara älskar det som aldrig tidigare ………….

hann inte ens klä på mig förrän de ringde på dörren …… världens finaste granne är tillbaka i Sverige och jag fick många kramar …… så skönt de var att se henne igen :) och för att bättra på söndagen lite ytterligare så ringde C och ville komma hit :)  hon har fått paket i min postlåda …….. hon var här en snabb runda för tyvärr var jag tvungen att åka iväg ganska snabbt men hon kom hit iallafall och de är det som räknas …… fast jag faktiskt var riktigt dum mot henne för ett tag sedan så kom hon utan omsvep …….. uppskattas till tusen :)

20170806_162524-1_resized

lagade mat lite senare …… och bakade en browniekaka :)  o som någon lite klokt sa det :)  — vi hade lite ”family bondingtime” ……. ett par timmar med tjejerna kändes bra. äta och fika tillsammans och sen var vi ute och körde tillsammans en stund. Martina hade till och med sig Bilbo hit :)  och de gick riktigt bra med både Moby och alla mina kissar :)

IMG_20170730_165118_209

framåt kvällskvisten var en dusch och pyjamas ett välkommet fenomen …….. har varit en lång vecka men jag känner mig nöjd ………… riktigt nöjd och de har inte riktigt bara med jobbet och mina tjejer att göra :)   det känns väldigt bra och jag frågar mig om och om igen …… det är lite för bra för att vara sant, återstår att se hur länge de håller i sig !!!  men just nu njuter jag och de tänker jag fortsätta med så länge de varar ♥ ♥ ♥

 

