Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

jag har inte det bästa minnet men denna sommar måste väl ändå vara en av de sämsta på många, många år eller ???!!!  blåst och regn mer eller mindre precis hela tiden !!! har inte suttit i solen många gånger och har inte heller tänt grillen sen nån vecka innan midsommar,  jättetråkigt tycker jag och sen kommer hösten att bli så lång och mörk !!!

20170729_093327_resized

idag tar jag de lugnt, känner att jag behöver hämta andan lite ……. även om jag får saker och tina gjorda så känner jag inte stress över allt jag egentligen behöver göra. allt har sin tid och de är något som jag behöver lära mig ……. man måste inte göra allt på en gång :)

var och hämtade Martina så att vi kunde äta tillsammans idag. för de första så kommer A hit till helgen för att vara med Martina och jag jobbar hela helgen så de blev lite familjetid idag istället :)

kill

sen har jag ju givetvis tillbringat kvällen med datan i knät och telefonen i högsta hugg. livet känns bra, riktigt bra ……….. vi pratats vid flera gånger per dag men kvällstiden gör susen för min själ …….. en liten stund ( läs: typ 2 timmar eller nåt ) och jag kan sova gott sen ……….. kommer att bli tomt till helgen så han är bortrest och vi kan inte höras på nästan 1 dygn och de blir förmodligen inte lika många gånger per dag heller men jag får väl överleva ………… de är väl det som kallas abstinens :)

