Etiketter

, , , , , , , , ,

gick upp i tid men vet inte riktigt vad som hände …….. kom några minuter försent till lektionen ……. för idag var de dags att ta tag i skolan igen, så himla urtråkigt men jag känner att jag måste ……… om inte annat för min egen skull. tror inte jag vill vara kvar på samma ställe tills jag går in pension :) förmiddagen verkligen kröp fram men till slut så var klockan nästan 12 och vi fick sluta ………….

spc

åkte till Biltema för att handla lite åt Y och sen var jag inne på ”hemmahallen”  då jag är i sökande ”mode” för att ha en ny lampskärm till min lampa i vardagsrummet :)  hittade dock ingen alls som jag skulle kunna tänka mig att ha så åkte hemåt och stannade till på smålänningen i Bredaryd …….. hittade en där som jag tror ska passa och nu till problemet med att finna min lampa ……… ser ju ut som ett bombnedslag i förrådet så de återstår väl att se om jag kan hitta den kanske ;)

20170630_231010-1_resized

dagen bara försvann när jag väl kommit hem ……… lite mat och promenad med moby och sen vart det helt plötsligt kvällen …………..

