Etiketter

, , , , , , , , , , ,

har varit vaken i några timmar inatt och de är ju inte bra …… lyckades somna om vid 5 tiden tror jag och vaknade nu vid halv 10 !!! men de är skönt att ligga i sängen och filosofera och försöka lösa mina världsliga problem ;)   inte för att problemen blir lösta men de är skönt att få dem ur huvudet ……………

första lediga helgen på flera veckor …… har tappat räkningen men tror att jag jobbat 5 helger i rad men de beror ju på att jag haft praktik och sånt ………..

har bestämt mig för att göra mig av med alla mina böcker, eller nästan alla :)   känns som om jag kommer in ett rum fullt av hyllor och böcker bara ….. vill ha vardagsrumskänslan istället ………. så idag ska jag köpa en byrå eller någon slags skänk och ut med hyllor och böcker ………. skiter i om jag inte får böckerna sålda för ut ska dom ….. sen om de blir i återvinningen eller second hand spelar ingen roll :)

Martina är fortfarande hemskt förkyld så Vanessa och jag var o handlade åt henne sen var vi på jysk och köpte byrå till mig ………… Vanessa till och med hjälpte mig att skruva ihop den, vilket hon brukar tycka är lika tråkigt som jag tycker ;) …….. blev så himla bra måste jag faktiskt säga …. verkligen lite mer som ett vardagsrum utan alla böcker och hyllor :)

avslutade kvällen med lite vin framför tv och tittade på ”sagan om de två tornen”  en bra lördag helt enkelt :)